niedziela, 29 listopada 2015

FILMY WARTE POLECENIA

   Hejka, dzisiaj przygotowałam dla Was post na temat filmów. Kocham oglądać filmy, a w ostatnim czasie obejrzałam na prawdę super filmy więc stwierdziłam, że napiszę o nich.


 1. Pierwszym filmem, który  przychodzi mi do głowy jest to film pt. "Marsjanin". Film jest tego roku (2015). Szczerze nie wiem co o nim napisać więc po prostu dam Wam jego zwiastun.

 


    2. Kolejnym filmem, a tak na prawdę serią jest "James Bond". Uwielbiam całą tą serię i mogłabym o niej opowiadać godzinami, ale nie chcę Was zanudzać więc powiem szybko. Na początku listopada przed premierowo udało mnie się obejrzeć "Spectre" (do którego będzie zwiastun), a następnie obejrzałam wszystkie części z Danielem Craig'iem, bo nie ukrywam, że to on jak na razie jest moim ulubionym "Bondem". Polecam całą serię :))


  


   3. Następnym filmem "Ostatnia Piosenka". Jest to film, który mogę oglądać w kółko i w kółko i nigdy mnie się nie znudzi.


 

   4. O tym filmie musiałam wspomnieć i jest to film "Szybcy i wściekli 7". Chociaż nie jestem fanką tego typów filmów to musiałam o nim napisać. Film przez, który nie mogłam się ogarnąć przez kilka dni.

  
  



  5. A teraz czas na filmy animowane tym razem polecę Wam trzy bajki. Pierwszą z nich jest "Gnijąca Panna Młoda", kolejnym jest "W głowie się nie mieści, a ostatnim "Król Lew" bez niego nie wyobrażam sobie mojego dzieciństwa :)



 



 



 

  6. No i bym zapomniała " Hotel Transylwania " pierwsza jak i druga część :)))






I to jak na razie wszystko. Do zobaczenia niebawem. Buźkkaa :* 

May

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz